PBX Virtual
Private Branch Exchange (PBX) prin Voice over IP (VoIP) este un serviciu care le oferă utilizatorilor o reţea VOIP, “virtuală” privată care rulează prin intermediul unei reţele IP administrată de Iristel.
Toţi utilizatorii care împart acelaşi PBX se pot apela între ei ca şi când ar vorbi într-o reţea cu totul privată. PBX-ul VOIP permite scăderea costurilor apelurilor internaţionale, uşurarea efectuării de apeluri internaţionale, compatibilitate cu alte aplicaţii şi servicii, şi oferă o eficientizare a costurilor şi o gamă mai largă de opţiuni faţă de PBX-urile tradiţionale.
Un PBX/telefon tradiţional necesită prezenţa la faţa locului a unui tehnician pentra a dezactiva/activa linii, pentru a face reparaţii la serverul de mesagerie vocală sau pentru a rearanja grupurile de telefoane. Iristel nu numai că elimină nevoia de investiţii continue în sisteme PBX tradiţionale dar poate elimina costurile necesare întretinerii PBX-urilor prin gazduirea PBX-ului dumneavoastră.
Prin intermediul serviciului de PBX Virtual Dumneavoastră veţi fi responsabili doar de aşezarea telefoanelor IP la fiecare din staţiile de lucru necesare – on-site sau off-site. Iristel va administra IVR-ul si PBX-ul companiei Dumneavoastră şi inclusiv:
- Rutarea apelurilor către telefonul IP adecvat
- Administrarea opţiunilor fiecărei extensii din sistem
- Întreţinere şi administrare permanentă a serverului de mesagerie vocală
PBX Virtual | €10.00 pe lună |
Auto Attendant | €10.00 pe lună |
Extensie | €5.00 pe lună |
Canal Voce Standard | €1.00 pe lună |
Canal Voce Național | €6.00 pe lună |
Taxă de activare servicii €50.00 | |
Auto Attendant reprezintă o caracteristică suplimentară pentru PBX Virtual. Nu poate fi achizitionată separat. |
Auto Attendant
Auto Attendant propusă de Iristel (IVR) oferă companiilor un instrument puternic şi flexibil pentru a gestiona apelurile recepţionate şi pentru a le trimite către destinaţia dorită prin intermediul interacţiunii cu apelantul.
Acest serviciu include toate opţiunile unui front-office, cu un efort de configurare şi personalizare minim, şi capabilităţi care includ apelarea după nume, apelarea extensiei, serviciu de noapte.
Cum funcţionează?
Indată ce apelantul ajunge la numărul de telefon asociat cu PBX-ul, această opţiune oferă un sistem de Răspuns Vocal Interactiv (IVR). Odată conectat la Auto Attendant, apelantul este întâmpinat de un mesaj (standard sau personalizat), oferind un meniu de opţiuni pentru a finaliza rutarea apelului.
Meniul, care este configurat în funcţie de preferinţele clientului, oferă până la nouă opţiuni apelantului, incluzand:
Apăsarea unei singure taste
Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a putea contacta un anumit număr de telefon sau o extensie a grupului (“pentru Vânzări apăsaţi 1″). Această opţiune este de asemenea folosită pentru crearea meniurilor IVR multi-niveluri.
Conectarea cu operatorul
Apelantul apasă o tastă pre-definită pentru a intra în contact cu operatorul.
Apelarea după nume
Apelantul formează numele destinatarului folosind tastatura numerică. După identificarea numelui , apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat.
Apelarea extensiei
Apelantul formează extensia dorită prin intermediul tastaturii numerice. Dupa formarea completă a extensiei, apelantul aude numele destinatarului şi apoi este transferat.
Apelarea rapidă a extensiei
Clientul le poate oferi apelanţilor posibilitatea de a apela o extensie de la primul nivel al meniului. Când opţiunea este activată, apelantul, prin Auto Attendant, poate forma rapid extensia dorită de la primul nivel al Attendant, fără a fi nevoie sa treacă la al doilea nivel al meniului.
Apelarea după prenume
In afară de opţiunea existentă de a apela după Nume-Prenume, administratorul grupului poate permite şi apelarea după Prenume-Nume.
Opţiuni suplimentare pentru Programul de lucru/Programul de sărbatori
Clienţii îşi pot stabili programe de lucru pentru grupul lor; există posibilitatea creării mai multor programe. Programele pot fi reprezentate de intervalul de lucru, intervalul de lucru pentru centrele de apeluri, intervalul din afara programului, şi aşa mai departe. Programele create de grup sunt vizibile pentru grupuri şi utilizatori. Clientul poate crea, de asemenea, până la 20 de programe pentru sărbatori, care pot fi asociate cu Auto Attendant.
Puteţi avea opţiunea Auto Attendant la doar 10 Euro/lună, adiţional preţului pentru Hosted PBX. In plus, puteţi adăuga extensii la Hosted PBX/Auto Attendant, pentru doar 5 Euro/lună/extensie.
Dacă doriţi un Auto Attendant adiţional la Hosted PBX (ex. Auto Attendant în franceză), preţul va fi de 3 Euro/lună.